BIT
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BIT

Forum van de richting bio informatica
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Enquête
Welk OS?
Windows
virologie: oneerlijke behandeling? Vote_lcap60%virologie: oneerlijke behandeling? Vote_rcap
 60% [ 3 ]
Linux
virologie: oneerlijke behandeling? Vote_lcap40%virologie: oneerlijke behandeling? Vote_rcap
 40% [ 2 ]
Mac
virologie: oneerlijke behandeling? Vote_lcap0%virologie: oneerlijke behandeling? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Unix
virologie: oneerlijke behandeling? Vote_lcap0%virologie: oneerlijke behandeling? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 5

 

 virologie: oneerlijke behandeling?

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Lamylar
2de jaar BIT+ admin
2de jaar BIT+ admin
Lamylar


Aantal berichten : 143
Leeftijd : 34
Woonplaats : Gistel
Registration date : 24-09-08

virologie: oneerlijke behandeling? Empty
BerichtOnderwerp: virologie: oneerlijke behandeling?   virologie: oneerlijke behandeling? Icon_minitimewo jan 21, 2009 3:41 am

gegroet,

naar aanleiding van het mondeling examen virologie start ik dit topic omdat ik merkte dat er maar 3 zeker doorzijn
-ikzelf (jeroen galle)
- en jasper
-sigurd

vervolgens zien we dat griet (jawel griet die altijd er voor alles door is en nog eens veel punten haalt ook) er enkel zal doorgelaten worden als haar immunologie goed is

en ook heb ik vernomen dat bram gebuisd
dit is niet normaal!!!



van eigen ervaring kan ik zeggen dat ik de indruk heb dat zij ons wouw buizen, de kleine details en pietelutigheden die je niet wist bleeken plots van groot belang in de uiteindelijke puntentelling.
bij mij moest ze nog tellen om te weten of ik er door ging zijn of niet, alhoewel ik vond dat ik een deftig examen heb afgelegd en buiten 1 vraag alle vragen correct heb beantwoord.

ook is mij opgevallen dat hetgeen dat je zegt er niet toe doet maar hetgeen op het blad staat, het is eig een schriftelijk examen waarbij je mondeling moet verdedigen maar die verdediging doet er veellal niet toe.


graag had ik jullie mening gewenst omtrent deze materie.


Laatst aangepast door Lamylar op wo jan 21, 2009 11:25 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://bio-inf.actieforum.com
meisj
2de jaar BIT
2de jaar BIT



Aantal berichten : 11
Leeftijd : 35
Woonplaats : Staden
Registration date : 24-09-08

virologie: oneerlijke behandeling? Empty
BerichtOnderwerp: Re: virologie: oneerlijke behandeling?   virologie: oneerlijke behandeling? Icon_minitimewo jan 21, 2009 3:55 am

Tis al ni fair!

Ze zei tegen mij van: 'Alli, kheb da nu nog nooit geweten dat ik er moet buizen voor virologie!' maar ze gaf wel toe dat we er eigenlijk ni veel tijd voor hadden.

Oké ja, mijn examen was ni zo goed. Maar om dr zo'n drama van te maken.

Zoveel leren vo een 1-studiepunt-vak & dan da te horen krijgen.
Kheb nu wel een ferm foert-gevoel.
Maarja, kzal maar vlug Immunologie doen zeker, anders heb ik al
2 herexamens aan mn been -_-
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. V
2de jaar BIT
2de jaar BIT
Mr. V


Aantal berichten : 92
Woonplaats : oostende
Registration date : 30-09-08

virologie: oneerlijke behandeling? Empty
BerichtOnderwerp: Re: virologie: oneerlijke behandeling?   virologie: oneerlijke behandeling? Icon_minitimewo jan 21, 2009 4:15 am

Lamylar schreef:

ook is mij opgevallen dat hetgeen dat je zegt er niet toe doet maar hetgeen op het blad staat, het is eig een schriftelijk examen waarbij je mondeling moet verdedigen maar die verdediging doet er veellal niet toe.


graag had ik jullie mening gewenst omtrent deze materie.


haha das massas waar ik heb vorig jaar daardoor ruzie zitten maken met haar want ik schrijf namelijk bijna nooit iets op bij mondelinge.
khad het gezegd hé dat ze ambetant ging zijn, feit is gewoon ze heeft je graag of niet. probeer eens te weten te komen hoeveel mlters er gebuisd.
ik durf wedden geen1 vorig jaar hielp ze zelf iemand van mlt door te zeggen van ooo meisje jij was ziek gedurende die les okey laat die dan maar wegvallen.... comedy factor +1
nuja khad je gewaarschuwd mister jerre
Terug naar boven Ga naar beneden
sigurd
2de jaar BIT
2de jaar BIT



Aantal berichten : 9
Leeftijd : 34
Woonplaats : ichtegem
Registration date : 02-10-08

virologie: oneerlijke behandeling? Empty
BerichtOnderwerp: virulogie   virologie: oneerlijke behandeling? Icon_minitimewo jan 21, 2009 10:05 am

kben wel verrast als ik da hier lees, want ik heb men 2 hoofdvragen perfect gekunnen en dan de 1 bijvraag dak ik totaal niet wist en dan andere bijvraag wist ik na 1 tip. dus dit zou mij verwonderen als ik dit niet haal. want als ik naar die stijn luisterde en naar jeroen ' no offence' kon ik het veel beter want ik kon ook op al haar vragen antwoorden.

en ik kwam buiten en heb nog eventjes gewacht op jasper en jasper zij ook dak zeker moest 12 hebben, je kunt nu wel int midden laten dat het objectief is, maar kheb toch ook het gevoel dak er goed voorzat.

wat ik wel raar vond dat ze opt laatste zei: jah, het was niet zo denderend he.
maar ik heb daar niet zoveel aandacht aan besteed. en als het nu toch zo is dat ik gebuist ben zouk da wel eens durven aanklagen. nu dat ik er eens zeker voor 1 vak door ben.

ik heb gezegd
Terug naar boven Ga naar beneden
meisj
2de jaar BIT
2de jaar BIT



Aantal berichten : 11
Leeftijd : 35
Woonplaats : Staden
Registration date : 24-09-08

virologie: oneerlijke behandeling? Empty
BerichtOnderwerp: Re: virologie: oneerlijke behandeling?   virologie: oneerlijke behandeling? Icon_minitimewo jan 21, 2009 10:50 am

sigurd schreef:
kben wel verrast als ik da hier lees

Woops, ik eb da gzegd tegen Jeroen. Omdatk aar reactie ook maar raar vond.
Maar aan je antwoorden te horen, zal je dr idd wel door zijn
(of zou je dr idd wel moeten door zijn)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lamylar
2de jaar BIT+ admin
2de jaar BIT+ admin
Lamylar


Aantal berichten : 143
Leeftijd : 34
Woonplaats : Gistel
Registration date : 24-09-08

virologie: oneerlijke behandeling? Empty
BerichtOnderwerp: Re: virologie: oneerlijke behandeling?   virologie: oneerlijke behandeling? Icon_minitimewo jan 21, 2009 11:26 am

sigurd schreef:


en ik kwam buiten en heb nog eventjes gewacht op jasper en jasper zij ook dak zeker moest 12 hebben, je kunt nu wel int midden laten dat het objectief is, maar kheb toch ook het gevoel dak er goed voorzat.

ik heb gezegd

ge bedoeld subjectief Very Happy

nuja fout is rechtgezet, twas zoals griet zei eur schuld Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://bio-inf.actieforum.com
bram
2de jaar BIT
2de jaar BIT



Aantal berichten : 16
Woonplaats : Lendelede
Registration date : 30-09-08

virologie: oneerlijke behandeling? Empty
BerichtOnderwerp: Re: virologie: oneerlijke behandeling?   virologie: oneerlijke behandeling? Icon_minitimedo jan 22, 2009 12:29 am

Ik heb gewoon gefailed..

vraag1 had ik misse antwoorden gegeven.. heb dan in mn cursus gekeken, de vraag was letterlijk een titeltje.. l2 read titels bram -.-

Vraag2 waren zo meerdere kleintjes en de vragen die ze zelf vroeg waren allemaal correct.. enkel haar bijvraagjes failde ik

dusja, als beide op 5punten stonden moest ik 5/10 hebben, maar door haar fucking doorvragen gaat da dus gekelderd worden ^^

Laten we gewoon immuno nailen.. alhoewel ik er geen goed gevoel bij heb Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





virologie: oneerlijke behandeling? Empty
BerichtOnderwerp: Re: virologie: oneerlijke behandeling?   virologie: oneerlijke behandeling? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
virologie: oneerlijke behandeling?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BIT :: topics oude forumsturctuur :: Examens-
Ga naar: