BIT
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BIT

Forum van de richting bio informatica
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Enquête
Welk OS?
Windows
[Suggesties] "geen nieuwe posts" en "forum gesloten" tekentjes Vote_lcap60%[Suggesties] "geen nieuwe posts" en "forum gesloten" tekentjes Vote_rcap
 60% [ 3 ]
Linux
[Suggesties] "geen nieuwe posts" en "forum gesloten" tekentjes Vote_lcap40%[Suggesties] "geen nieuwe posts" en "forum gesloten" tekentjes Vote_rcap
 40% [ 2 ]
Mac
[Suggesties] "geen nieuwe posts" en "forum gesloten" tekentjes Vote_lcap0%[Suggesties] "geen nieuwe posts" en "forum gesloten" tekentjes Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Unix
[Suggesties] "geen nieuwe posts" en "forum gesloten" tekentjes Vote_lcap0%[Suggesties] "geen nieuwe posts" en "forum gesloten" tekentjes Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 5

 

 [Suggesties] "geen nieuwe posts" en "forum gesloten" tekentjes

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lamylar
2de jaar BIT+ admin
2de jaar BIT+ admin
Lamylar


Aantal berichten : 143
Leeftijd : 34
Woonplaats : Gistel
Registration date : 24-09-08

[Suggesties] "geen nieuwe posts" en "forum gesloten" tekentjes Empty
BerichtOnderwerp: [Suggesties] "geen nieuwe posts" en "forum gesloten" tekentjes   [Suggesties] "geen nieuwe posts" en "forum gesloten" tekentjes Icon_minitimevr nov 07, 2008 1:45 am

Hier kun je suggesties voor afbeldingen in de plaats van de huidige icoontjes doen.

Even toch richtlijnen geven: het is de bedoeling dat de afbeeldingen relevant zijn met de richting (bio-informatica)
het is eveneens de bedoeling dat er een duidelijk onderscheid is tussen alle tekentjes waardoor we in een oogopslag kunnen zien of er nieuwe posts zijn.


Laatst aangepast door Lamylar op vr nov 07, 2008 2:03 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Spellingsfout :D)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://bio-inf.actieforum.com
Lamylar
2de jaar BIT+ admin
2de jaar BIT+ admin
Lamylar


Aantal berichten : 143
Leeftijd : 34
Woonplaats : Gistel
Registration date : 24-09-08

[Suggesties] "geen nieuwe posts" en "forum gesloten" tekentjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Suggesties] "geen nieuwe posts" en "forum gesloten" tekentjes   [Suggesties] "geen nieuwe posts" en "forum gesloten" tekentjes Icon_minitimevr nov 07, 2008 7:16 am

[Suggesties] "geen nieuwe posts" en "forum gesloten" tekentjes Bioinf10
[Suggesties] "geen nieuwe posts" en "forum gesloten" tekentjes Bioinf10
[Suggesties] "geen nieuwe posts" en "forum gesloten" tekentjes Bioinf10



Update: me zijn ook nog opzoek naar nen vervanger van obama ier links boven!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://bio-inf.actieforum.com
 
[Suggesties] "geen nieuwe posts" en "forum gesloten" tekentjes
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BIT :: topics oude forumsturctuur :: Algemeen-
Ga naar: