BIT
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BIT

Forum van de richting bio informatica
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Enquête
Welk OS?
Windows
Aanduiding ondervoorzitter uit de groep studentenvertegenwoordigers Vote_lcap60%Aanduiding ondervoorzitter uit de groep studentenvertegenwoordigers Vote_rcap
 60% [ 3 ]
Linux
Aanduiding ondervoorzitter uit de groep studentenvertegenwoordigers Vote_lcap40%Aanduiding ondervoorzitter uit de groep studentenvertegenwoordigers Vote_rcap
 40% [ 2 ]
Mac
Aanduiding ondervoorzitter uit de groep studentenvertegenwoordigers Vote_lcap0%Aanduiding ondervoorzitter uit de groep studentenvertegenwoordigers Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Unix
Aanduiding ondervoorzitter uit de groep studentenvertegenwoordigers Vote_lcap0%Aanduiding ondervoorzitter uit de groep studentenvertegenwoordigers Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 5

 

 Aanduiding ondervoorzitter uit de groep studentenvertegenwoordigers

Ga naar beneden 

wie moet er ondervoorzitter zijn
Bram
Aanduiding ondervoorzitter uit de groep studentenvertegenwoordigers Vote_lcap25%Aanduiding ondervoorzitter uit de groep studentenvertegenwoordigers Vote_rcap
 25% [ 2 ]
Jasper
Aanduiding ondervoorzitter uit de groep studentenvertegenwoordigers Vote_lcap75%Aanduiding ondervoorzitter uit de groep studentenvertegenwoordigers Vote_rcap
 75% [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 8
 
Enquête gesloten

AuteurBericht
Mr. V
2de jaar BIT
2de jaar BIT
Mr. V


Aantal berichten : 92
Woonplaats : oostende
Registration date : 30-09-08

Aanduiding ondervoorzitter uit de groep studentenvertegenwoordigers Empty
BerichtOnderwerp: Aanduiding ondervoorzitter uit de groep studentenvertegenwoordigers   Aanduiding ondervoorzitter uit de groep studentenvertegenwoordigers Icon_minitimeza nov 22, 2008 5:09 am

dus de titel zegt het zelf. als klasverantwoordelijke moet ik een ondervoorzitter uitkiezen op de fantastische vergadering van 1december... dat nagenoeg na het labo is van leekens swoit. stem op wie je denkt het beste te zijn aja voor duidelijke redenen
ENKEL 2BIT

en voor wie zich afvraagt waarom sta ik hier niet tussen... wees dan geen traject student.
de firma dankt u

*Edited by admin: vanwege het execo(of zox:D) heb ik vote canceling aangezet zodat de stemmen kunnen gewijzigt worden. er kan nu enkel nog gestemd worden op jasper en bram*

oké poll's closed Very Happy
Aanduiding ondervoorzitter uit de groep studentenvertegenwoordigers Pollsc12
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. V
2de jaar BIT
2de jaar BIT
Mr. V


Aantal berichten : 92
Woonplaats : oostende
Registration date : 30-09-08

Aanduiding ondervoorzitter uit de groep studentenvertegenwoordigers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanduiding ondervoorzitter uit de groep studentenvertegenwoordigers   Aanduiding ondervoorzitter uit de groep studentenvertegenwoordigers Icon_minitimeza nov 22, 2008 5:13 am

ahja ik wil hier slechts 5 STEMMEN zien.
ten hoogste 9...(trajectstudenten mogen maar hoeven niet)
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. V
2de jaar BIT
2de jaar BIT
Mr. V


Aantal berichten : 92
Woonplaats : oostende
Registration date : 30-09-08

Aanduiding ondervoorzitter uit de groep studentenvertegenwoordigers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanduiding ondervoorzitter uit de groep studentenvertegenwoordigers   Aanduiding ondervoorzitter uit de groep studentenvertegenwoordigers Icon_minitimema nov 24, 2008 9:52 am

onze admin heeft de optie wat opgeschoont want het was toch een tie!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. V
2de jaar BIT
2de jaar BIT
Mr. V


Aantal berichten : 92
Woonplaats : oostende
Registration date : 30-09-08

Aanduiding ondervoorzitter uit de groep studentenvertegenwoordigers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanduiding ondervoorzitter uit de groep studentenvertegenwoordigers   Aanduiding ondervoorzitter uit de groep studentenvertegenwoordigers Icon_minitimedi nov 25, 2008 12:38 am

hmm ik merk net op dat er geen ondervoorzitter zal komen uit bit. aangezien dat het uit de huidige vertegenwoordigers moet komen.... tis blijkbaar een ondervoorzitter voor de raden van het departement....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aanduiding ondervoorzitter uit de groep studentenvertegenwoordigers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanduiding ondervoorzitter uit de groep studentenvertegenwoordigers   Aanduiding ondervoorzitter uit de groep studentenvertegenwoordigers Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aanduiding ondervoorzitter uit de groep studentenvertegenwoordigers
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Groep: studenten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BIT :: topics oude forumsturctuur :: Anouncements-
Ga naar: