BIT
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BIT

Forum van de richting bio informatica
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Enquête
Welk OS?
Windows
Wat zijn de verantwoordelikheden/taken van een bio informaticus Vote_lcap60%Wat zijn de verantwoordelikheden/taken van een bio informaticus Vote_rcap
 60% [ 3 ]
Linux
Wat zijn de verantwoordelikheden/taken van een bio informaticus Vote_lcap40%Wat zijn de verantwoordelikheden/taken van een bio informaticus Vote_rcap
 40% [ 2 ]
Mac
Wat zijn de verantwoordelikheden/taken van een bio informaticus Vote_lcap0%Wat zijn de verantwoordelikheden/taken van een bio informaticus Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Unix
Wat zijn de verantwoordelikheden/taken van een bio informaticus Vote_lcap0%Wat zijn de verantwoordelikheden/taken van een bio informaticus Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 5

 

 Wat zijn de verantwoordelikheden/taken van een bio informaticus

Ga naar beneden 
3 plaatsers

weet jij wat onze job in zal houden
Ik weet precies wat mij te doen staat!
Wat zijn de verantwoordelikheden/taken van een bio informaticus Vote_lcap0%Wat zijn de verantwoordelikheden/taken van een bio informaticus Vote_rcap
 0% [ 0 ]
ik weet in grote lijnen wat mij te doen staat.
Wat zijn de verantwoordelikheden/taken van een bio informaticus Vote_lcap9%Wat zijn de verantwoordelikheden/taken van een bio informaticus Vote_rcap
 9% [ 1 ]
ik had graag nog meer info gehad.
Wat zijn de verantwoordelikheden/taken van een bio informaticus Vote_lcap64%Wat zijn de verantwoordelikheden/taken van een bio informaticus Vote_rcap
 64% [ 7 ]
het zal wel iets met een pc en een labo zijn
Wat zijn de verantwoordelikheden/taken van een bio informaticus Vote_lcap18%Wat zijn de verantwoordelikheden/taken van een bio informaticus Vote_rcap
 18% [ 2 ]
ik heb er geen idee van
Wat zijn de verantwoordelikheden/taken van een bio informaticus Vote_lcap9%Wat zijn de verantwoordelikheden/taken van een bio informaticus Vote_rcap
 9% [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 11
 

AuteurBericht
Lamylar
2de jaar BIT+ admin
2de jaar BIT+ admin
Lamylar


Aantal berichten : 143
Leeftijd : 34
Woonplaats : Gistel
Registration date : 24-09-08

Wat zijn de verantwoordelikheden/taken van een bio informaticus Empty
BerichtOnderwerp: Wat zijn de verantwoordelikheden/taken van een bio informaticus   Wat zijn de verantwoordelikheden/taken van een bio informaticus Icon_minitimewo nov 26, 2008 11:23 am

Weten jullie wat wij precies zullen doen?


ondertussen heb ik vernomen in algemene gesprekken met de klas dat niemand precies weet waar een bioinformaticus verantwoordelijk voor is en wat zijn taken zijn.
Vragen hierover kunnen gepost worden, eveneens de antwoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://bio-inf.actieforum.com
morf
2de jaar BIT
2de jaar BIT
morf


Aantal berichten : 95
Leeftijd : 35
Woonplaats : Zwevegem
Registration date : 26-09-08

Wat zijn de verantwoordelikheden/taken van een bio informaticus Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zijn de verantwoordelikheden/taken van een bio informaticus   Wat zijn de verantwoordelikheden/taken van een bio informaticus Icon_minitimewo nov 26, 2008 1:27 pm

ik had graag nog meer info gehad.
het zal wel iets met een pc en een labo zijn

waren mijn keuzes, maar heb dan toch voor de meer info gekozen.

en ik zou het nu onderhand wel willen gaan weten, want het is straks weer familie tijd, en dan komen die vervelende vragen weer, " en wat doe je nu precies? en wat kan je dan later doen? "
Terug naar boven Ga naar beneden
onean
2de jaar BIT
2de jaar BIT
onean


Aantal berichten : 95
Leeftijd : 36
Woonplaats : lol
Registration date : 24-09-08

Wat zijn de verantwoordelikheden/taken van een bio informaticus Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zijn de verantwoordelikheden/taken van een bio informaticus   Wat zijn de verantwoordelikheden/taken van een bio informaticus Icon_minitimewo nov 26, 2008 10:38 pm

morf schreef:
ik had graag nog meer info gehad.
het zal wel iets met een pc en een labo zijn

waren mijn keuzes, maar heb dan toch voor de meer info gekozen.

en ik zou het nu onderhand wel willen gaan weten, want het is straks weer familie tijd, en dan komen die vervelende vragen weer, " en wat doe je nu precies? en wat kan je dan later doen? "


*wijst door naar debleser* die gaat je wel leren hoe je met irritante familie omgaat

ik kan dat ook, maar kdenk niet dat je direct naar de "roestige mes en puppy" methode wil overstappen
Terug naar boven Ga naar beneden
morf
2de jaar BIT
2de jaar BIT
morf


Aantal berichten : 95
Leeftijd : 35
Woonplaats : Zwevegem
Registration date : 26-09-08

Wat zijn de verantwoordelikheden/taken van een bio informaticus Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zijn de verantwoordelikheden/taken van een bio informaticus   Wat zijn de verantwoordelikheden/taken van een bio informaticus Icon_minitimedo nov 27, 2008 6:26 am

wat moet ik zeggen, ik leer werken met uniprot?

en heb het voorrecht om sequenties te blasten?
-- nogal off topic, familieproblemen horen hier niet thuis maar we begrijpen wat je bedoelt
Terug naar boven Ga naar beneden
onean
2de jaar BIT
2de jaar BIT
onean


Aantal berichten : 95
Leeftijd : 36
Woonplaats : lol
Registration date : 24-09-08

Wat zijn de verantwoordelikheden/taken van een bio informaticus Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zijn de verantwoordelikheden/taken van een bio informaticus   Wat zijn de verantwoordelikheden/taken van een bio informaticus Icon_minitimedo nov 27, 2008 10:35 pm

jongentje, wat je nu zegt is het zelfde als een bouwvakker die zegt ik leer werken met een truweel en heb het voorrecht om met een cementmixer te werken



dat zijn tools die we gebruiken, niet wat we doen
of heb je moeite met naar the bigger picture te kijken? X-D
-- deze discussie hoort hier niet thuis!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wat zijn de verantwoordelikheden/taken van een bio informaticus Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zijn de verantwoordelikheden/taken van een bio informaticus   Wat zijn de verantwoordelikheden/taken van een bio informaticus Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat zijn de verantwoordelikheden/taken van een bio informaticus
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ik ben een bio-informaticus en ik heb nodig:
» Job beschrijving volgens pieter de blesere (bio-informaticus vib)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BIT :: topics oude forumsturctuur :: Algemeen-
Ga naar: