BIT
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BIT

Forum van de richting bio informatica
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Enquête
Welk OS?
Windows
eiwittechnologie Vote_lcap60%eiwittechnologie Vote_rcap
 60% [ 3 ]
Linux
eiwittechnologie Vote_lcap40%eiwittechnologie Vote_rcap
 40% [ 2 ]
Mac
eiwittechnologie Vote_lcap0%eiwittechnologie Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Unix
eiwittechnologie Vote_lcap0%eiwittechnologie Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 5

 

 eiwittechnologie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Mr. V
2de jaar BIT
2de jaar BIT
Mr. V


Aantal berichten : 92
Woonplaats : oostende
Registration date : 30-09-08

eiwittechnologie Empty
BerichtOnderwerp: eiwittechnologie   eiwittechnologie Icon_minitimedi dec 30, 2008 7:46 am

dus kzijn hier bezig aan emmy haar vak en wat mij opvalt... (vragen inc!)
1) sds page wat is het nut ervan??? het breekt de eiwitten af en scheid de moleculen ervan... wat is het nut van een mengsel van eiwit erop te doen.. je scheid geen eiwit(wat alles word doorelkaar gewupt) en hoe bepaal je massa van eiwitten uit een mengsel waar meerdere eiwitten in zaten en nu afgebroken zijn en door elkaar geschud... enige nut da tik zie is 1 enkel eiwit erop doen en die word dan gepslits in moleculen maar als je weet dat je 1 enkel eiwit erop doet tegen dan weet je al wat het is....
2) bij chomatografie word verwezen naar matrix.. like wat is dat en als het is wat ik denk waarom niet het andere woord gebruiken dat wel heel het hoofdstuk zien....
3) iemand een visueel voorbeeld gevonden van de disc elektroforese? het ziet er verdacht veel uit als de sds page dat we int labo gedaan hebben maar dan zonder sds en mercaptodinges...

das al Smile (voor nu)
Terug naar boven Ga naar beneden
morf
2de jaar BIT
2de jaar BIT
morf


Aantal berichten : 95
Leeftijd : 35
Woonplaats : Zwevegem
Registration date : 26-09-08

eiwittechnologie Empty
BerichtOnderwerp: Re: eiwittechnologie   eiwittechnologie Icon_minitimedi dec 30, 2008 9:36 am

in de les zei ze wel dat ze meer vragen ging toevoegen dit jaar, ik heb haar al gemailt of ze de vragenlijst al heeft aangepast, geen reactie ..
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. V
2de jaar BIT
2de jaar BIT
Mr. V


Aantal berichten : 92
Woonplaats : oostende
Registration date : 30-09-08

eiwittechnologie Empty
BerichtOnderwerp: Re: eiwittechnologie   eiwittechnologie Icon_minitimedi dec 30, 2008 1:09 pm

swoit ik me antwoorden al gevonden op de vragen hierboven...
het blijkt dat haar cursus samengesteld is voornamelijk uit google resultaten... die zijn dan samenvat
volgende vraag is nu moeten we HF 9 kennen? ik heb pagina 1 ervan geschrapt maar der komt gelijk nen heel schema erachter en de blaadjes daarna heb ik ook niet geschrapt...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





eiwittechnologie Empty
BerichtOnderwerp: Re: eiwittechnologie   eiwittechnologie Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
eiwittechnologie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BIT :: topics oude forumsturctuur :: De rest van de vakken-
Ga naar: