BIT
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BIT

Forum van de richting bio informatica
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Enquête
Welk OS?
Windows
NAGEDACHT over examen van CTT iedereen graag ze mening Vote_lcap60%NAGEDACHT over examen van CTT iedereen graag ze mening Vote_rcap
 60% [ 3 ]
Linux
NAGEDACHT over examen van CTT iedereen graag ze mening Vote_lcap40%NAGEDACHT over examen van CTT iedereen graag ze mening Vote_rcap
 40% [ 2 ]
Mac
NAGEDACHT over examen van CTT iedereen graag ze mening Vote_lcap0%NAGEDACHT over examen van CTT iedereen graag ze mening Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Unix
NAGEDACHT over examen van CTT iedereen graag ze mening Vote_lcap0%NAGEDACHT over examen van CTT iedereen graag ze mening Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 5

 

 NAGEDACHT over examen van CTT iedereen graag ze mening

Ga naar beneden 
+3
sigurd
bram
Mr. V
7 plaatsers
AuteurBericht
Mr. V
2de jaar BIT
2de jaar BIT
Mr. V


Aantal berichten : 92
Woonplaats : oostende
Registration date : 30-09-08

NAGEDACHT over examen van CTT iedereen graag ze mening Empty
BerichtOnderwerp: NAGEDACHT over examen van CTT iedereen graag ze mening   NAGEDACHT over examen van CTT iedereen graag ze mening Icon_minitimewo jan 14, 2009 9:48 am

ik zal het zeggen hoe het was voor mij... ik kon het niet goed genoeg om te kunnen slagen. Teveel zelfstudie is in dit vak verwikkelt om te kunnen slagen. Het examen was niks in de buurt van de louter simpele oefeningen die we in de klas hebben gemaakt.

Graag iedereen ze mening als die vreest voor negatief uitslag zoals ik graag vermelden. ik zal waarschijnlijk contact opnemen met demeyre na de resultaten of nu nog tijdens de examens kwestie omtrent dit examen.
Terug naar boven Ga naar beneden
bram
2de jaar BIT
2de jaar BIT



Aantal berichten : 16
Woonplaats : Lendelede
Registration date : 30-09-08

NAGEDACHT over examen van CTT iedereen graag ze mening Empty
BerichtOnderwerp: Re: NAGEDACHT over examen van CTT iedereen graag ze mening   NAGEDACHT over examen van CTT iedereen graag ze mening Icon_minitimewo jan 14, 2009 9:51 am

Ik zal wss ook niet geslaagd zijn.. het enige wat ik kon zijn die definities van de normaalvormen.. van al de rest ben ik niet zeker -.-
Terug naar boven Ga naar beneden
sigurd
2de jaar BIT
2de jaar BIT



Aantal berichten : 9
Leeftijd : 34
Woonplaats : ichtegem
Registration date : 02-10-08

NAGEDACHT over examen van CTT iedereen graag ze mening Empty
BerichtOnderwerp: examen   NAGEDACHT over examen van CTT iedereen graag ze mening Icon_minitimewo jan 14, 2009 10:18 am

ik ga zeker gebuisd zijn, die eerste vraag die 5 definities, niet geleerd, nooit gedacht dat hij da ging vragen. en dan da normaliseren was een moeilijk voorbeeld en wist zelf niet over wat die tabel ging

2de vraag is nog gelukt (denkik) en 3 beetje gegokt en 4 ook gegokt op die meerkeuze

conclusie : 6 / 20 met veel geluk, kben al trots dak alles heb ingevuld en niet zoals andere direct heb ingegeven :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Lamylar
2de jaar BIT+ admin
2de jaar BIT+ admin
Lamylar


Aantal berichten : 143
Leeftijd : 34
Woonplaats : Gistel
Registration date : 24-09-08

NAGEDACHT over examen van CTT iedereen graag ze mening Empty
BerichtOnderwerp: Re: NAGEDACHT over examen van CTT iedereen graag ze mening   NAGEDACHT over examen van CTT iedereen graag ze mening Icon_minitimewo jan 14, 2009 11:51 am

jeroen zegt: dit examen was doenbaar voor iemand die heel het semester zich met dat vak bezig houdt maar niet voor ons die da niet echt nodig hebben die daar maar om leren, de oefeningen waaren van een niveau die en normale student niet geraakt tijdens 1 semester.

voor de rest jah het is en examen die toch nog goed kan uitvallen als hij niet streng verbetert.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://bio-inf.actieforum.com
Mr. V
2de jaar BIT
2de jaar BIT
Mr. V


Aantal berichten : 92
Woonplaats : oostende
Registration date : 30-09-08

NAGEDACHT over examen van CTT iedereen graag ze mening Empty
BerichtOnderwerp: Re: NAGEDACHT over examen van CTT iedereen graag ze mening   NAGEDACHT over examen van CTT iedereen graag ze mening Icon_minitimewo jan 14, 2009 12:08 pm

Lamylar schreef:
jeroen zegt: dit examen was doenbaar voor iemand die heel het semester zich met dat vak bezig houdt maar niet voor ons die da niet echt nodig hebben die daar maar om leren, de oefeningen waaren van een niveau die en normale student niet geraakt tijdens 1 semester.

voor de rest jah het is en examen die toch nog goed kan uitvallen als hij niet streng verbetert.
ik ga akkoord het was doenbaar maar het niveau was te hoog voor wat wij maar in de les gezien hebben.
als ik had geweten dat we zulke oefeningen opt examen gingen krijgen had ik er meer gemaakt. want slechts 1 uit de les was veel makkelijker dan de 3/4 van een pagina opgave. ook was het samen oplossen van oefeningen stap per stap wel leuk geweest data we weten hoe we er effectief aan moeten beginnen. misschien heb ik dat laatste gemist omdat ik vaak tot altijd niet echt oplette maar waarom zijn er dan zoveel andere die het moeilijk vonden...
Terug naar boven Ga naar beneden
Djespur
2de jaar BIT
2de jaar BIT
Djespur


Aantal berichten : 68
Leeftijd : 36
Woonplaats : Brugge
Registration date : 25-09-08

NAGEDACHT over examen van CTT iedereen graag ze mening Empty
BerichtOnderwerp: Re: NAGEDACHT over examen van CTT iedereen graag ze mening   NAGEDACHT over examen van CTT iedereen graag ze mening Icon_minitimewo jan 14, 2009 12:15 pm

ofwel net erdoor ofwel grandioos gebuisd...ook omda je achteraf nie echt kan weten of een oefening juist is of nie

Het niveau van de oefeningen in de lessen en voorbeeldexamen kwam niet overeen met de moeilijkheidsgraad van dit examen.
Ik kan me nog troosten met de gedachte da vele mannen (aangezien er maar 0,5 vrouwen zitten) van TI er ook bitter weinig van konden.
Dat verandert er natuurlijk niets aan dat de kans er goed in zit dat de ganse klas (met uitzondering van robot Davy) wel eens in augustus daar terug zou kunnen zitten...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.myspace.com/djespur
morf
2de jaar BIT
2de jaar BIT
morf


Aantal berichten : 95
Leeftijd : 35
Woonplaats : Zwevegem
Registration date : 26-09-08

NAGEDACHT over examen van CTT iedereen graag ze mening Empty
BerichtOnderwerp: Re: NAGEDACHT over examen van CTT iedereen graag ze mening   NAGEDACHT over examen van CTT iedereen graag ze mening Icon_minitimewo jan 14, 2009 1:06 pm

het was een batje. Hopelijk net zo eenvoudig in augustus.
Terug naar boven Ga naar beneden
meisj
2de jaar BIT
2de jaar BIT



Aantal berichten : 11
Leeftijd : 35
Woonplaats : Staden
Registration date : 24-09-08

NAGEDACHT over examen van CTT iedereen graag ze mening Empty
BerichtOnderwerp: Re: NAGEDACHT over examen van CTT iedereen graag ze mening   NAGEDACHT over examen van CTT iedereen graag ze mening Icon_minitimewo jan 14, 2009 1:30 pm

't Examen was wel een beetje wat ik ervan verwacht had. Die tweede oefening was wel wat complex. Het was ook niet handig dat die derde vraag verder ging op de tweede vraag. Al bij al viel het wel mee.
Ik weet niet of ik erdoor zal zijn, 't is niet echt in te schatten , maar ik heb er goede hoop op. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





NAGEDACHT over examen van CTT iedereen graag ze mening Empty
BerichtOnderwerp: Re: NAGEDACHT over examen van CTT iedereen graag ze mening   NAGEDACHT over examen van CTT iedereen graag ze mening Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
NAGEDACHT over examen van CTT iedereen graag ze mening
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BIT :: topics oude forumsturctuur :: Programmeren, ict, databank...-
Ga naar: