BIT
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BIT

Forum van de richting bio informatica
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Enquête
Welk OS?
Windows
forum update notes 17/04/09 Vote_lcap60%forum update notes 17/04/09 Vote_rcap
 60% [ 3 ]
Linux
forum update notes 17/04/09 Vote_lcap40%forum update notes 17/04/09 Vote_rcap
 40% [ 2 ]
Mac
forum update notes 17/04/09 Vote_lcap0%forum update notes 17/04/09 Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Unix
forum update notes 17/04/09 Vote_lcap0%forum update notes 17/04/09 Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 5

 

 forum update notes 17/04/09

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lamylar
2de jaar BIT+ admin
2de jaar BIT+ admin
Lamylar


Aantal berichten : 143
Leeftijd : 34
Woonplaats : Gistel
Registration date : 24-09-08

forum update notes 17/04/09 Empty
BerichtOnderwerp: forum update notes 17/04/09   forum update notes 17/04/09 Icon_minitimevr apr 17, 2009 5:30 am

gegroet,

Vele categorieën en forums maar weinig activiteit, dit vraagt om een efficientere structuur ik vroeg ik deed en ik overwon.
Vanaf heden wordt dit forum wat efficienter en Bio-informatica gerichter, met een "student home" en een "bio-informatics place" maken we al een duidelijk onderscheid tussen het school gebeuren en het effectieve bio-informatica gebeuren.

Ook staat er een wekelijkse poll aan te komen, het onderwerp en de mogelijke keuzes kunnen jullie hier voorstellen. In hetzelfde forum kun je de huidige poll bediscussieren en stemmen voor deze van deze week is dit hier.

Ook nieuw is de "bio-informatics place" hier kan software besproken worden; reviews geschreven worden en tutorials voor het gebruik ervan gemaakt worden. Er kunnen ook Vragen gesteld worden indien men een probleem heeft met software of dergelijken.
Voor de reviews heb ik html code aangezet, dit betekend dat men html kan gebruiken in zijn posts.

De oude topics staan nu allemaal in 1 groepje samengeplakt, dit is een tijdelijke oplossing, na verloop van tijd zal ik deze ook verwijderen. wil je er toch nog recupereren, kan je dit hier mededelen en ik of onean zullen die dan terugzetten.

wil je extra forums zien kun je hier een aanbeveling doen. in deze categorie kan je ook andere aanbevelingen doen.

mvg
Lamylar
Terug naar boven Ga naar beneden
https://bio-inf.actieforum.com
 
forum update notes 17/04/09
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» forum update: 30 september
» Update 18/11/'08: lesgeversprofielen
» update: november 7, 2008
» Wegwijs in dit forum
» forum werft aan: 3 beheerders

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BIT :: Voice of the admins :: Announcements & news-
Ga naar: