BIT
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
BIT

Forum van de richting bio informatica
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Enquête
Welk OS?
Windows
Gaat bio-informatica achteruit? Vote_lcap60%Gaat bio-informatica achteruit? Vote_rcap
 60% [ 3 ]
Linux
Gaat bio-informatica achteruit? Vote_lcap40%Gaat bio-informatica achteruit? Vote_rcap
 40% [ 2 ]
Mac
Gaat bio-informatica achteruit? Vote_lcap0%Gaat bio-informatica achteruit? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Unix
Gaat bio-informatica achteruit? Vote_lcap0%Gaat bio-informatica achteruit? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 5

 

 Gaat bio-informatica achteruit?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lamylar
2de jaar BIT+ admin
2de jaar BIT+ admin
Lamylar


Aantal berichten : 143
Leeftijd : 34
Woonplaats : Gistel
Registration date : 24-09-08

Gaat bio-informatica achteruit? Empty
BerichtOnderwerp: Gaat bio-informatica achteruit?   Gaat bio-informatica achteruit? Icon_minitimevr okt 03, 2008 5:07 am

de eerstejaar hebben deze morgen de les programmeren van meneer dirk van dycke aka den dir gehad,
bij het bezichtigen van dit forum viel mij op dat er geen enkele eerstejaars student dit forum bezocht heeft.

inderdaad trotse medestudenten, dit is onaanvaardbaar. Het overmatig internetgebruik tijdens de lessen typeert onze richting, en dit moet dan ook verdergezet worden in de volgende jaren.

Voor het niet bezoeken van dit forum, zijn er 2 mogelijke redenen.

1) ze hebben aan overmatig internet gebruik gedaan, maar deze site niet bezocht.
2) ze hebben niet aan overmatig internet gedaan...

in beide gevallen, is het zeer bedroevend tot zelfs rampzalig.

Hopend dat de betreffende leerlingen snel mijn vertrouwen terug kunnen winnen
en zeer bedroefd door de recente gebeurtenissen
jullie admin

Jeroen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://bio-inf.actieforum.com
 
Gaat bio-informatica achteruit?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BIT :: topics oude forumsturctuur :: Algemeen-
Ga naar: